"Dos mundos distintos"
JORDI QUEROL PIERA BARCELONA
Contenido de usuario Este contenido ha sido redactado por un usuario de El Periódico y revisado, antes de publicarse, por la redacción de El Periódico.
Un tren de Rodalies, en una imagen de archivo / Albert Bertrán
Pol Amat
Rodalies no va. Rodalies no va bé. Rodalies no va gens bé. Renfe s'avança al caos que vindrà anunciant que "evitem les hores punta", i el Govern fa el mateix amb el transport privat. Ja està, ja teniu la solució, res d'hores punta, entrarem tots a les 10 o 11 del matí i abans de les 15 cap a casa.
Entretodos
Ahir, un tren R1, per la costa, a les 11 del matí, agost, hora vall, impossible pujar a un tren direcció Barcelona. Ja a Calella, el següent, 40 minuts d'espera amb els retards. Ja anava ple i drets fins a Barcelona mentre s'omplia més i més a cada estació. Entre turistes i els que no paguen el tren ja queda ple. Això és el pa de cada dia, per això Renfe ja ens avisa "eviteu les hores punta". Endavant doncs.
Participaciones de loslectores
JORDI QUEROL PIERA BARCELONA
Miriam Sivianes Viladecans
Sergio Gomez Barcelona
Juan de Dios Jiménez Gallego Santa Coloma de Gramanet
Másdebates
El debate