Contenido de usuario Este contenido ha sido redactado por un usuario de El Periódico y revisado, antes de publicarse, por la redacción de El Periódico.

"Pantalles a les aules: progrés o distracció?"

Alumnos de ESO del colegio Juan XXIII de L’Hospitalet de Llobregat, trabajando con los ordenadores en clase.

Alumnos de ESO del colegio Juan XXIII de L’Hospitalet de Llobregat, trabajando con los ordenadores en clase. / ELISENDA PONS

La presència de pantalles a les aules és cada vegada més habitual, però rarament es debat si aquest ús és realment educatiu o simplement pràctic. La tecnologia pot ser una gran aliada, però també pot convertir-se en una font constant de distracció.

Entretodos

Publica una carta del lector

Escribe un 'post' para publicar en la edición impresa y en la web

Cada cop més docents alerten de la dificultat dels alumnes per concentrar-se i llegir textos llargs. Potser caldria preguntar-nos si estem utilitzant les eines digitals amb criteri o si les estem imposant sense una reflexió profunda.

Educar no és només modernitzar, és formar persones crítiques, capaces de pensar i d’argumentar. I això no sempre passa darrere d’una pantalla.

Participaciones de loslectores

Másdebates