Contenido de usuario Este contenido ha sido redactado por un usuario de El Periódico y revisado, antes de publicarse, por la redacción de El Periódico.
"Estic pagant part de les despeses d'una família que viu a casa meva i jo no puc gaudir-la"

Cartell d’un habitatge de lloguer a la Diagonal. | JORDI COTRINA
Àlex Pérez
Vaig comprar una casa fa més de 23 anys i, des de llavors, estic pagant hipoteca. No hi ha dret que hagi llogat cinc anys la casa i hagi hagut de suportar deutes del llogater durant més d'un any. No hi ha dret que pujant un 2% l'import del lloguer mensual, als quatre anys de lloguer, passant de 200 a 204 euros mensuals, el llogater decideixi no pagar l'augment.
Entretodos
No hi ha dret que avisant amb el temps legalment establert (més de quatre mesos), quan arriba la data que la família ha d'abandonar la casa, decideixin quedar-se a viure sense contracte i sense el meu permís. No hi ha dret que si algú decideix quedarse a viure a casa meva, jo hagi de pagar cada mes despeses que no són meves.
No hi ha dret que l'Administració no faci el que li correspon per solucionar el problema d'habitatge i busqui l'enfrontament entre propietaris i llogaters. No hi ha dret que el meu fill no pugui gaudir de la casa al poble on vaig néixer i on estan els seus avis. No hi ha dret que jo llogués la casa a un preu inferior al del mercat, per ajudar-me a pagar la hipoteca, i ara hagi de passar un calvari durant anys.
No hi ha dret que posi una demanda als Jutjats de Vinaròs i després de dos mesos encara estigui esperant la confirmació d'admissió de la demanda. No tots els propietaris som especuladors ni fons voltors, però degut a la indefensió que patim, al final, tots els llogaters seran fons voltors, ja que l'Administració no defensa els drets que tenim i ens abandona en tràmits infinits per poder recuperar el que he pagat amb el meu treball de més de 23 anys.
De fet, no em considero ni propietari, ja que no tinc cap propietat que sigui 100% meva, però ara mateix estic pagant part de les despeses d'una família que viu a casa meva i aquesta casa no la puc gaudir. No hi ha dret.
Participaciones de loslectores
"La ciencia tiene alternativas más viables que el nada ecológico coche eléctrico"

Guillermo Moya Esplugues de Llobregat
Másdebates
Participación
- First dates Una soltera de 'First Dates' deja helado a su cita tras bailar juntos: "Me sabe mal, pero a mí me gustan los latinos"
- Renta Garantizada de Ciudadanía La nueva ayuda que podrás cobrar en Catalunya si tienes un sueldo de hasta 778 euros
- Mas Barcelona Mireia González, alcaldesa de Santa Coloma: "El río Besós se ha convertido en un espacio tan amable como transitable"
- Trabajo Cambios en las bajas laborales: estos son los motivos por los que las empresas pueden despedir estando de baja
- Así puedes deducirte un seguro médico en la declaración de la renta: hasta 500 euros
- Crisis climática 2024: el año que comenzamos a incumplir el Acuerdo de París según dos estudios
- Barça Mapi León responde a las acusaciones del Espanyol: "No vulneré la intimidad de mi compañera, es un simple lance del juego"
- Nueva era en la Casa Blanca Un juez acusa por primera vez a Trump de no cumplir una sentencia en su segunda presidencia
- Tras los premios Goya El cine en llamas
- Reconocimiento Superdeporte, galardonado con la ‘pieza periodística del año’ de los Premios Panenka