Contenido de usuario Este contenido ha sido redactado por un usuario de El Periódico y revisado, antes de publicarse, por la redacción de El Periódico.
"Fa quatre anys que espero resposta de l'ajuntament per una reclamació"
Una Oficina de Atención al Ciudadano (OAC) del Ayuntamiento de Barcelona / Ajuntament de Barcelona
Paquita Esteve
Fa quatre anys que vaig tramitar una reclamació a l'Ajuntament de Barcelona per una caiguda al carrer. Durant tot aquest temps només em donen llargues i mai puc avançar per solucionar el tema. He presentat diferents instàncies, he contactat amb el Síndic de Greuges, i no hi ha manera. Ara fa 10 dies, vaig demanar cita per presentar una nova instància a l'ajuntament i dues hores abans vaig rebre un missatge que deia que "per causes excepcionals" em cancel·laven la cita.
Entretodos
Cap problema. Torno a demanar nova cita i quan em presento a l'ajuntament em diuen que s'ha cancel·lat la cita. M'havien enviat un missatge 50 minuts abans, quan jo ja estava de camí. Em vaig enfadar i els vaig dir que ja estava bé, que ja m'ho havien fet dues vegades, que què passava? Aleshores em van reconèixer que estaven de vaga.
Jo respecto el dret a la vaga però no que no em donin cita. Tinc una situació familiar complicada i necessito ajuda per poder anar a les oficines municipals. Què està passant últimament en aquest país, que jo considerava modèlic? Tot se'n va a norris? Els ciutadans hem de pagar sempre els plats trencats de la mala organització, males praxis, etc. de totes les institucions públiques?
Sisplau, demano ajuda i comprensió.
Participaciones de loslectores
Másdebates
El debate
- Pensión de viudedad Una mujer pierde la pensión de viudedad de 3.210,78 euros por no estar inscrita como pareja de hecho
- Fecha confirmada Rodalies cortará los Túneles del Garraf el 16 de marzo: al menos tres meses con la movilidad en jaque al sur de Barcelona
- 8M | Día Internacional de las Mujeres Mercè Boada, neuróloga: "El 60% de los nuevos diagnósticos de alzhéimer son mujeres"
- Reforma urbanística Inditex y Alcampo construirán en Sant Adrià por encima del nivel de la calle para protegerse de inundaciones
- Guerra en Oriente Próximo Inquietud en el Ejército de EEUU ante las limitadas existencias de misiles antiaéreos en plena guerra contra Irán
- Investidura fallida El reloj electoral marca el paso en Extremadura tras el intento fallido de investidura de María Guardiola
- Labores de búsqueda La Guardia Civil busca a una mujer de 56 años que se cayó a un río en Asturias
- Andalucía El conflicto en Irán vuelve a poner en el foco a Rota y Morón: "La base tiene muchísimas ventajas como para que EEUU se vaya"
- CELTA 1 - REAL MADRID 2 El Real Madrid se libra de milagro en el descuento de una nueva hecatombe
- Ópera Pritchard y Krimmel brillan en el Palau con la 'Pasión según San Juan'
