Contenido de usuario
Este contenido ha sido redactado por un usuario de El Periódico y revisado, antes de publicarse, por la redacción de El Periódico.
"Allò que negocien els independentistes és el que realment necessitem els catalans?
Carles Puigdemont y Yolanda Díaz, durante su encuentro en Bruselas.
Catalunya i els catalans necessitem millorar les Rodalies, les residències, les infraestructures, les connexions internacionals, la FP, la justícia, les balances fiscals... I què demanen els independentistes a l'Estat en la seva gran oportunitat de negociació? Amnistia!, és a dir, salvar el seu cul per la declaració d'independència unilateral més curta i ridícula que s'ha fet i es farà a la historia.
Escribe un 'post' para publicar en la edición impresa y en la web
I què més? Català a Brussel·les. Tan 'catetos' som que no podem parlar anglès a Europa? És això important? Hi ha tot un món entre el que els catalans precisen i el que els independentistes negocien. És això vetllar pels interessos del país? Crec que primer "s'han begut l'enteniment" i ara estan "pixant fora del test".